jggtrans-2.2.2-1 problem. chyba

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 1 Wrz 2006, 23:37:18 CEST

czesc

kurde, mam tak:
jabber-tlen-transport-0.3.6-2
libtlen-0-0.20031115.1
jggtrans-2.2.2-1
ejabberd-1.1.0-2

problem:
używam psi (to nie jest problem) i mam tam 2 transporty
1 tlen działa zawsze
2 gg ma hm, czkawki ...

jeżeli odpalę psi, to mam 2 transportu, tlen zawsze się ładuje i nie
robi problemów, natomiast jggtrans niekoneicznie, klikam zawzięcie
zaloguj i nic ... jak zrobię restart jggtrans na serwerze to się
zaloguje, przez jakis czas mogę zamknać psi, odpalić zalogować,
minie jakies dłuższa chwila np 2 godz, (dzis wyłączyłem, bo tak) i potem
gg odmawia ;-) muszę na serwerze zrestartować ...

panowie, jest na to jakieś rozwiązanie albo co ?

zdrówko,
abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba