hal - pmount - ivman... kłopot?

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Wto, 5 Wrz 2006, 20:28:29 CEST

On Tuesday 05 September 2006 19:47, BeCe wrote:

> Nieprawda. Wystarczy, ze odpalona zostanie druga sesja KDE ("Przełącz
> użytkownika") i na niej ktos sobie ustawi, zeby zawsze po wlozeniu
> pendrive urzadzenie sie montowalo i otwieralo okno konquerora. I wtedy
> osoba z pierwszej sesji jest ugotowana, bo na drugiej (nieaktywnej) sie
> zamontowalo z prawami tamtego uzytkownika i ten pierwszy sobie tak po
> prostu tego nie odmontuje.

Tia, wystarczy zrobić jeszcze parę innych rzeczy i też się nie odmontuje
(choćby wejście do tego katalogu na jakiejś innej konsoli przez jakiegoś
innego usera). Myślałem że rozmawiamy o ludziach którzy mają problemy z
mount, a tacy z reguły niebardzo będą wiedzieć jak przełączyć na drugą sesję.

--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl