hal - pmount - ivman... k³opot?

BeCe boski_cinek w o2.pl
Wto, 5 Wrz 2006, 20:54:45 CEST

Piotr Wawrzyniak napisa³(a):

> Tia, wystarczy zrobiæ jeszcze parê innych rzeczy i te¿ siê nie odmontuje
> (choæby wej¶cie do tego katalogu na jakiej¶ innej konsoli przez jakiego¶
> innego usera). My¶la³em ¿e rozmawiamy o ludziach którzy maj± problemy z
> mount, a tacy z regu³y niebardzo bêd± wiedzieæ jak prze³±czyæ na drug± sesjê.

Co ty opowiadasz? Moja mama, ktora z tego co mi wiadomo, nigdy w zyciu
nie uzywala konsoli, bez problemu uzywa sesji. W koncu co to za
filozofia? KMenu-->Przelacz uzytkownika-->... albo dwa klikniecia na
zablokowanym ekranie.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl