Najnowsze sterowniki ATI i kernel 2.6.16.23-1

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Czw, 7 Wrz 2006, 20:43:07 CEST

Dariusz Włodarczyk napisał(a):
> Problem nie występuje przy podniesieniu wersji sterowników. Mam teraz
> 8.27.10 i działają ale na kernelu 2.6.15.5-1. I to jest ostatni kernel,
> na którym mi działają :( Każdy upgrade kernela powyżej tej wersji =
> czarny ekran i nieważne w jakiej wersji są stery :(

Hmmm kernele pojawiają się coraz nowsze, sterowniki od ATI też, tylko
mój problem stary jak świat ;(

Przy ostatniej próbie miw logu znalazło się coś takiego:

(EE) fglrx(0): [agp] unable to acquire AGP, error "xf86_ENODEV"
(EE) fglrx(0): cannot init AGP

Ale:

[root w frodo log]# lsmod|grep agp
amd_k7_agp              6796  1
agpgart                29512  2 fglrx,amd_k7_agp

Czy tylko ja mam ten problem ?

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Bajka o pałacyku i latarence: Pala cyk i lata ręka.