Najnowsze sterowniki ATI i kernel 2.6.16.23-1

Daniel Mateja dmateja w wp.pl
Czw, 7 Wrz 2006, 23:03:11 CEST

> Hmmm kernele pojawiają się coraz nowsze, sterowniki od ATI też, tylko
> mój problem stary jak świat ;(

ja mam 2.6.16.23-1 + 8.28.8 ( choć nie to co jest aktualnie na cvs'e ) i
działa

> Przy ostatniej próbie miw logu znalazło się coś takiego:
>
> (EE) fglrx(0): [agp] unable to acquire AGP, error "xf86_ENODEV"
> (EE) fglrx(0): cannot init AGP
>
> Czy tylko ja mam ten problem ?

ja też bardzo często mam ten problem a wszyscy piszą że im działa

gdzieś kiedyś wyczytałem że to brak jakiegoś patch'a na kernel
ale może to nie prawda...

zazwyczaj jest tak że co jakiś czas sprawdzam cvs i czekam na wersje
działającą - i się jej długo trzymam ( bo inne nie chcą działać - ale
zazwyczaj tylko mi :) )

złote zdanie: "na fglrx'ie można ćwiczyć cierpliwość"