Najnowsze sterowniki ATI i kernel 2.6.16.23-1

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Pią, 8 Wrz 2006, 08:48:11 CEST

Daniel Mateja napisał(a):
> ja mam 2.6.16.23-1 + 8.28.8 ( choć nie to co jest aktualnie na cvs'e ) i
> działa

Jeśli nie to z CVS to skąd ?

> zazwyczaj jest tak że co jakiś czas sprawdzam cvs i czekam na wersje
> działającą - i się jej długo trzymam ( bo inne nie chcą działać - ale
> zazwyczaj tylko mi :) )

No robię podobnie od jakiegoś czasu, ale już mnie szlag trafia jak
kolejny raz mieszam kernelem i sterami żeby sprawdzić czy czasem nie
działają, po czym widzę czarny ekran :( Co lepiej same sterowniki
działają w każdej wersji ze starym kernelem. Czyli po prostu ktoś
puszcza kernel, który nie do końca działa... przynajmniej u mnie :(

> złote zdanie: "na fglrx'ie można ćwiczyć cierpliwość"

To akurat fakt :( Tyle, że to chyba jedyna droga, żeby mieć TVOut...
jeśli się mylę to poprawcie.

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Hiroszima 45; Czarnobyl 86; Windows 95...