Najnowsze sterowniki ATI i kernel 2.6.16.23-1

Rafał Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pią, 8 Wrz 2006, 09:56:47 CEST

Dnia czwartek, 7 września 2006 23:03, Daniel Mateja napisał:

> złote zdanie: "na fglrx'ie można ćwiczyć cierpliwość"

Moja cierpliwosc sie juz wyczerpala, kolejny komp z grafika ati i ciagle jaja.
Nigdy wiecej tego badziewia nie kupie. Kazda zmiana sterownika konczy sie u
mnie ponownym generowaniem konfiga do Xow bo bez tego zawsze cos jest nie
tak. W nowym kompie od kilku wersji sterownika mam bardzo ciekawa
przypadlosc. Wszystko ladnie dziala, jest ekceleracja itd... poza jednym,
jesli modul fglrx jest zaladowany po kilkudziesieciu minutach pracy, czasami
po kilku godzinach pada cale USB... a poniewaz mam myszke na USB jest to
poprostu koszmar. Wywale fglrx i USB smiga bez problemu... W zadnym kompie z
nvidia nigdy nie mialem takich problemow... z ati zawsze cos jest nie tak!

Pozdrawiam
Rafal