Najnowsze sterowniki ATI i kernel 2.6.16.23-1

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 8 Wrz 2006, 10:11:33 CEST

Dnia piątek, 8 września 2006 09:56, Rafał Dziedzic napisał:

> Moja cierpliwosc sie juz wyczerpala, kolejny komp z grafika ati i ciagle
> jaja. Nigdy wiecej tego badziewia nie kupie. Kazda zmiana sterownika
> konczy sie u mnie ponownym generowaniem konfiga do Xow bo bez tego zawsze
> cos jest nie tak. W nowym kompie od kilku wersji sterownika mam bardzo
> ciekawa przypadlosc. Wszystko ladnie dziala, jest ekceleracja itd... poza
> jednym, jesli modul fglrx jest zaladowany po kilkudziesieciu minutach
> pracy, czasami po kilku godzinach pada cale USB... a poniewaz mam myszke
> na USB jest to poprostu koszmar. Wywale fglrx i USB smiga bez problemu...
> [...]

Najwyraźniej przerwania. Ja na swojej maszynce w pracy mam sterowniki w
wersji 8.25.18-1 w 2.6.16.23_1 i trochę boję się tego ruszać, bo skoro działa
poprawnie - to niech działa dalej. Zresztą, tam jest tylko Radeon 8500,
więc nowe stery i tak nic mi nie dadzą :-) Dopiero jak zrobią tak, żeby
przy włączonej akceleracji 3D działała również akceleracja XV, to się będę
zastanawiał nad przejściem, bo póki co to mam wyłączone DRI (3D
niepotrzebne), za to mam akcelerację XV. W tym miejscu NVidia jest jednak
lepsza, działa i to, i to.