fbsplash - where are you?

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Pią, 8 Wrz 2006, 15:55:27 CEST

Witam,

chcialbym sie zapytac, na jakim etapie jest dzialanie fbsplash
(bo o ile wiem, bootsplash jest juz outdated).

Odpalilem sobie plytke z Ubuntu (Kubuntu) i bardzo mi sie spodobalo,
ze wszystko od zera jest w trybie graficznym.

- czy to 'da sie zrobic w PLD'  ?
- czy to dziala z lilo, czy z grubem (moze lamerskie pytanie...)
- z  ktorym kernelem to dziala (mam 2.6.14.7-2, moge miec 2.6.16...)
- jakie parametry bootowania jadra sa potrzebne (video=vesafb:1024x768  ?)
- jaka wersja splashutils
- czy geninitrd jest przystosowane do fbsplash (widzialem tam tylko
bootsplash)?
- ktore z howto jest najbardziej aktualne i jaki jest jego url?

itd ...

--
Lukasz