Modem Globetrotter pcmcia

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Sob, 9 Wrz 2006, 20:23:12 CEST

06-09-09, Michal Abramowicz <ab_1 w abram.eu.org> napisał(a):

> modem pcmcia zielony z plusa, uzywany tylko gprs, wsumie mają już po 1.2
> roku,
>
> startuj ->
> 1. pcmcia-* kernel*pcmcia, wkładasz i u mnie sie przedstawia jak DEV
> MODEM, nie jakiś sziteks windziany tylko urządzenie sprzętowe,
> minicom /dev/modem i możesz wydawać komendy ;-)

Żeby nie było wyrzuciłem wszystkie paczki z kernel* i zainstalowalem komplet
korzystajac z galezi ac.
po wlozeniu modemu nic sie nie dzieje. diody na modemie zaczynaja
jednoczesnie migac w miarowych odstepach. nie mam czegos takiego jak
urzadzenie /dev/modem. I pojecia nie mam pod jakimi urzadzeniami
w /dev/ mam szukac urzadzen pcmcia. Moze jakiegos modulu nie zaladowalem.
Nie wiem..
Mam sysfs.

Ok nie orientuje sie w temacie i to widac. Poprosze kolejna wskazowke jak
trafic do wlasciwej galaktyki.