Modem Globetrotter pcmcia

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Sob, 9 Wrz 2006, 20:51:26 CEST

rpm -qa | grep kernel, pcmcia, dev,

to raz, mi działa z kernel-grsecurity-2.6.14.7-5 i już,
pozatym jak masz pcmcia-cs zainstalowane i odpalone, to
teoretycznie musi  ci działać, i masz bodajrze takie
magiczne polecenie cardctl ident, i tak dalej

a czy w pcmcia działa ci inna karta, np network jakis, wifi
albo cuś ?

pozatym co do /dev/modem to ... hm, nie mam teraz karty pod ręką,
czytaj agenci w polsce, ale po włożeniu pcmcia-cs odpowiednio sama
z siebie reaguje, coś tam ładuje i /dev/modem jest symlinkiem
do /dev/ttyyS* (chyba, pisze z pamięci), a inne logi widać w syslogu,
oraz w dmesgu

powodzenia,

ps: poniedziałek jak nie zapomnę napiszę jaki dokładnie modem mam.

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba