Samba + LDAP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 12 Wrz 2006, 18:40:58 CEST

Dnia Mon, 11 Sep 2006 23:09:21 +0200
Artur Frysiak <wiget w pld-linux.org> napisał(a):
> smbldap-groupadd -a test
> smbldap-groupshow test
Nie dodaje. Ale poradziłem sobie. Teraz walczę z innymi problemami: jak
określoną gałąź LDAPa i określone atrybuty udostępnić dla określonych
użytkowników bez SSLa (cholerne Outlooki; twórców tego badziewia
powinno się rozstrzelać), a dla reszty tylko i wyłącznie po SSLu, oraz
dlaczego NSS usilnie stara mi się dobierać do LDAPa pomimo, że usera
znajdzie już w lokalnej bazie (kiedyś to tak ładnie działało, a teraz w
przypadku awarii serwera LDAP dobranie się do systemu na roota trwa
wieki).

Pozdrawiam
Beorn

--