Samba + LDAP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 12 Wrz 2006, 18:56:21 CEST

Dnia Tue, 12 Sep 2006 18:40:58 +0200
Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> napisał(a):
> Nie dodaje. Ale poradziłem sobie. Teraz walczę z innymi problemami:
BTW, nie znacie jakiegoś fajnego browsera LDAP (_nie_ przez WWW)?
Przejrzałem SF, FM, zasoby poldka itp. Wszystko albo na WWW, albo nie
działa, albo pisane "dla idiotów". Jedynym, świetnym zresztą,
browserem jest GQ, które niestety nie zapamiętuje konfiguracji serwerów
i przeraźliwie często się wywraca.

Pozdrawiam
Beorn

--