VMware, amd64, chroot

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 13 Wrz 2006, 08:35:46 CEST

On Mon, Sep 11, 2006 at 07:49:03PM +0200, Kamil wrote:
> Witam.
>
> Może najpierw opiszę co zrobiłem:
> 1. Zbudowałem sobie najnowsze VMware-workstation jako i686
> 2. Zbudowałem sobie moduły do jądra dla 64bitów
> 3. W środowisku chroot zainstalowałem 32 bitową aplikację zgodnie z instrucją
> z nodeps i podlinkowałem libsexy.so.1->libsexy.so.2 i to samo z
> libsexymm.so.1->libsexymm.so.2

nie linkować, tylko zbudować sobie starrszą wersję,
$rpm -q libsexy libsexymm
libsexy-0.1.4-1
libsexymm-0.1.3-1

u mnie dopiero VMware Workstation 5.5.1 build-1917 klika i przestałem
na tej wersji.

co dalej z amd64 się nie wypowiem bo nie mam.
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba