VMware, amd64, chroot

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Śro, 13 Wrz 2006, 21:02:29 CEST

Dnia środa, 13 września 2006 08:35, Michal Abramowicz napisał:
> nie linkować, tylko zbudować sobie starrszą wersję,
> $rpm -q libsexy libsexymm
> libsexy-0.1.4-1
> libsexymm-0.1.3-1

Chyba nic to nie dało... i tak krzyczał o brak libsexymm.so.2 bodajże.

> u mnie dopiero VMware Workstation 5.5.1 build-1917 klika i przestałem
> na tej wersji.

Udało mi się odpalić interfejs w końcu. Przepuściłem przez strace i
wyśledziłem, że brakuje mu pliku /usr/lib/vmware/share/EULA.txt... brrr...
wystarczyło stworzyć i się uruchomił. W źródłach ten plik jest. To chyba wina
spec'a, że sie tam nie znalazł. Może ktoś to potwierdzić? Jeśli to faktycznie
błąd to pośle info na devel.

Interfejs ruszył ale niestety przy próbie odpalenia virtualnej maszyny dostaje
komunikat, że:
"Version mismatch with vmmon module: expecting 138.0, got 116.0.
You have an incorrect version of the `vmmon' kernel module.
Try reinstalling VMware Workstation."

Może faktycznie spróbuje wersji wcześniejszej.

> co dalej z amd64 się nie wypowiem bo nie mam.
To nic. Dzięki za odzew. Przynajmniej wiem, że to musi działać;)
--
Pozdrawiam, Kamil