Bezpołączeniowy sieciowy system plików?

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Czw, 14 Wrz 2006, 19:36:43 CEST

On Sweetmorn, Bureaucracy 37, 3172 YOLD, Łukasz Maśko wrote:

> Jeśli używasz KDE to wystarczy odpalić serwer ssh, a na kliencie w
> konquerorze wpisać adres w postaci fish://user@adres/ Dla wygodniejszego
> korzystania można sobie skonfigurować autoryzację kluczami, coby nie
> wpisywać haseł. Nie jest to rewelacyjnie szybkie (jak wynika z moich
> testów, NFS jest ok. 4 razy szybszy), ale działa bezproblemowo i na dowolną
> odległość (byle był dostęp po ssh do serwera).

W GNOME, którego używam, też tak mogę.  Ale chcę w ten sposób
podmontować katalogi tak, żeby *dowolny* program mógł czytać pliki
(nie tylko te zlinkowane z gnome-vfs czy kdeowym odpowiednikiem).

Jakby chodziło tylko o programy GNOME'owe, to nie byłoby pytania...

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  /  {  Dobrze by było być Goethem.   Budzić się i zasypiać o tych