Bezpołączeniowy sieciowy system plików?

Łukasz 'LCF' Jagiełło lcf w ds.pg.gda.pl
Śro, 13 Wrz 2006, 12:47:58 CEST

Zero, kierunkowy dzien dobry Panstwu jestem Łukasz Maśko :
> Jeśli używasz KDE to wystarczy odpalić serwer ssh, a na kliencie w
> konquerorze wpisać adres w postaci fish://user@adres/ Dla wygodniejszego
> korzystania można sobie skonfigurować autoryzację kluczami, coby nie
> wpisywać haseł. Nie jest to rewelacyjnie szybkie (jak wynika z moich
> testów, NFS jest ok. 4 razy szybszy), ale działa bezproblemowo i na dowolną
> odległość (byle był dostęp po ssh do serwera).

I na PLD ma ciekawą właściwość że nie chce działać szybciej niż 1.2MB/s, co
jest mega wkurzające gdy NFS spokojnie 12MB/s wyciąga.

Oczywiście może paść plan że maszyna nie wyrabia się z szyfrowaniem, ale mimo
2 x dual opteron po dwóch stronach problem cały czas jest.

--
*|   / /  / ___/ __/  Łukasz Jagiełło                         |*