Xgl dla AC skąd ?

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 16 Wrz 2006, 15:20:54 CEST

Dnia środa, 13 września 2006 19:49, Piotr Maciej Kabata napisał:
> Z tego co pamiętam to raczej nie.kiedyś była taka dyskusja na temat albo X
> albo Openoffice. stanelo na tym ze AC jest w zasadzie frozen (a może się
> mylę, proszę o sprawdzenie) i nie będą nowe funkcjonalności dodawane

Bez sensu. To co mam się przesiąść na th jeśli chce mieć nowe rzeczy? A co
będzie jak za pół roku(może) wydadzą kde 4.0? Też nie wejdzie do AC? Nie
wiadomo też czy nie będzie dobrze działać z xgl wtedy i xgl by się przydało.

Teraz trochę zgłupiałem. Jeśli do AC nie mają dochodzić nowe rzeczy to dla
mnie oznacza to przesiadkę... tylko pytanie na co? TH? Podobno th nie jest
jeszcze na tyle stabilne:/ A AC pewnie skończy jak RA.
--
Pozdrawiam, Kamil