Xgl dla AC skąd ?

Piotr Grymkowski carnage2 w go2.pl
Nie, 17 Wrz 2006, 11:30:53 CEST

Dnia Sat, 16 Sep 2006 15:20:54 +0200
Kamil <kamil.listy w klecza.pl> napisał(a):

> Bez sensu. To co mam się przesiąść na th jeśli chce mieć nowe rzeczy? A co
> będzie jak za pół roku(może) wydadzą kde 4.0? Też nie wejdzie do AC? Nie
> wiadomo też czy nie będzie dobrze działać z xgl wtedy i xgl by się przydało.
>
> Teraz trochę zgłupiałem. Jeśli do AC nie mają dochodzić nowe rzeczy to dla
> mnie oznacza to przesiadkę... tylko pytanie na co? TH? Podobno th nie jest
> jeszcze na tyle stabilne:/ A AC pewnie skończy jak RA.

Jeden z developerów przygotował paczki xorg 7.0 dla ac się zwie
shadzik. Poszukaj na forum pld. Tam jest jego repozytorium podane itp.
Śvciągasz paczki servera i bodajże będziesz musaił edytować xorg.conf
bo się trochę wpisy zmieniły. Jeszcze jedno - są to modularne X'y więc
będzesz musiał odinstalować stare i instalować nowe.

Piotr Grymkowski