PLD +Blueconnect

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Nie, 17 Wrz 2006, 00:35:51 CEST

Dnia sobota, 16 września 2006 21:46, Hubert Ciepluch napisał:

> Ja znalazłem taki opis, laptopa odbieram w przyszłym tygodniu także nie
> wiem czy działa:
> http://www.linux.rk.edu.pl/art_262.html

Hmm... wstyd się przyznać, ale już działa ;-)
Jednak jeszcze raz skorzystałem z googli, zajrzałem do przykładów z
rc-scripts, skonfigurowałem jak idea, no i działa....

A zapomniałem o najważniejszym.... włożyłem poprawnie kartę sim do modemu,
przypuszczam że z tego powodu wszystko zaczęło działać ;) Kurcze, pół dnia
stracone przez taką głupotę ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł