PLD +Blueconnect

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 19 Wrz 2006, 00:14:13 CEST

Dnia 17-09-2006, nie o godzinie 00:35 +0200, Paweł Kośka napisał(a):
> Hmm... wstyd się przyznać, ale już działa ;-)
> Jednak jeszcze raz skorzystałem z googli, zajrzałem do przykładów z
> rc-scripts, skonfigurowałem jak idea, no i działa....
>
> A zapomniałem o najważniejszym.... włożyłem poprawnie kartę sim do modemu,
> przypuszczam że z tego powodu wszystko zaczęło działać ;) Kurcze, pół dnia
> stracone przez taką głupotę ;)

niestety wlasnie przez glupoty najwiecej czasu sie traci :(

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl