Xgl dla AC skąd ?

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 17 Wrz 2006, 12:03:08 CEST

Dnia niedziela, 17 września 2006 11:30, Piotr Grymkowski napisał:
> Jeden z developerów przygotował paczki xorg 7.0 dla ac się zwie
> shadzik. Poszukaj na forum pld. Tam jest jego repozytorium podane itp.
> Śvciągasz paczki servera i bodajże będziesz musaił edytować xorg.conf
> bo się trochę wpisy zmieniły. Jeszcze jedno - są to modularne X'y więc
> będzesz musiał odinstalować stare i instalować nowe.
Jak bardzo jest to stabilne? Jest sens instalować? Z KDE to chyba dalej nie
współpracuje zbyt dobrze:(

Ale w sumie to nie o to mi chodziło. To, że ktoś sobie zbuduje z boku coś to
nie to samo jeśli to będzie normalnie w repozytorium dla stabilnej wersji.
Przecież to nie będzie tylko XGL, xorg ale i też potem kde i tak dalej. Z
tego co widzę teraz na PLD discuss to zanosi się, że AC jest już przestarzałe
i w momencie wydania będzie martwe. Cała praca przeniesie się na TH. Co
gorsze TH chyba nie jest na tyle stabilne aby się na niego przenosić. Już
teraz często jak chce coś zbudować ze spec'a to okazuje się, że najnowsze
wersje są tylko dla TH:/
--
Pozdrawiam, Kamil