Xgl dla AC skąd ?

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 17 Wrz 2006, 14:14:07 CEST

Dnia 17-09-2006, nie o godzinie 12:03 +0200, Kamil napisał(a):
> Co
> gorsze TH chyba nie jest na tyle stabilne aby się na niego przenosić.
> Już
> teraz często jak chce coś zbudować ze spec'a to okazuje się, że
> najnowsze
> wersje są tylko dla TH:/
Nie jest tak źle. Na serwerze (www, poczta, dns) od około pół roku jest
th i działa dobrze (raz przy upgradzie kernela miał problem z
podniesieniem, ale leży pod biurkiem to tylko podpiąłem monitor i
klawiaturę i z pomocą rescue naprawiłem).Na laptopie około 2-3 miesiące
i też ok.
Oba przypadki to było nowo uruchamiane komputery i zaryzykowałem th żeby
nie musieć później upgradować z ac i jestem zadowolony z tej decyzji.
Na innych komputerach, gdzie jest działające ac na razie jeszcze nie
ruszam... :)
Krystian T.

             "errare humanum est..."