Xgl dla AC skąd ?

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 17 Wrz 2006, 15:57:43 CEST

Dnia niedziela, 17 września 2006 14:14, Krystian Tomczyk napisał:
> Nie jest tak źle. Na serwerze (www, poczta, dns) od około pół roku jest
> th i działa dobrze (raz przy upgradzie kernela miał problem z
> podniesieniem, ale leży pod biurkiem to tylko podpiąłem monitor i
> klawiaturę i z pomocą rescue naprawiłem).
Na serwerze to ac sobie może stać... tu głównie liczy się stabilność i
bezpieczeństwo więc mi nie przeszkadza, że sobie siedzi tam ac i
przypuszczam, że długo jeszcze tam posiedzi.

> Na laptopie około 2-3 miesiące
> i też ok.
Właśnie o to mi bardziej chodzi. Środowisko z okienkami dość szybko się
przedawnia a wbrew pozorom trochę ludzi korzysta z PLD na swoich biurkach
(sam zachęcam)

> Oba przypadki to było nowo uruchamiane komputery i zaryzykowałem th żeby
> nie musieć później upgradować z ac i jestem zadowolony z tej decyzji.
> Na innych komputerach, gdzie jest działające ac na razie jeszcze nie
> ruszam... :)
No trochę się boję tego przejścia. Zwłaszcza, że mam obecnie wszystko na amd64
+ 32 bitowe środowisko a całość trochę zakręcona i mam zamiar jeszcze
bardziej mieszać;) W dodatku tak jak mówię nie chcę przejść na TH i się
rozczarować bo ze dwie kluczowe aplikacje nie będą mi działać jak trzeba.

No nic... poczekam i zobaczę co będzie. Jak dla mnie to PLD powinno
być "always in development" z wypuszczanymi w miarę stabilnymi wersjami co
pół roku (czyli iso do instalacji) + możliwość po zainstalowaniu
natychmiastowego i prostego upgradu do wersji aktualnej.

--
Pozdrawiam, Kamil