[laptop] snd-hda-intel (suspend to ram)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 18 Wrz 2006, 11:01:56 CEST

Dnia poniedziałek, 18 września 2006 10:51, Michal Abramowicz napisał:
[...]
> może ktoś tm walczył z czymś podobnym ?

Nie walczyłem bo nie mam, ale taki pomysł mi przyszedł do głowy - spróbuj
wyładować ręcznie moduł, potem uśpij sprzęt, potem obudź. A potem załaduj
moduł z parametrem enable=1 (ewentualnie enable=true, jeśli pierwsze zgłosi
jakiś błąd; hint: modinfo snd-hda-intel). Jeśli sytuacja się nie zmieni,
spróbuj wyładować moduł, potem załadować z enable=0, znów wyładuj i załaduj
z enable=1. Może wtedy ruszy. Oczywiście to takie macanie, bo nie mam jak
sprawdzić - ale zawsze jakiś pomysł do wypróbowania.

Powodzenia.