[laptop] snd-hda-intel (suspend to ram)

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 18 Wrz 2006, 11:31:37 CEST

> Nie walczyłem bo nie mam, ale taki pomysł mi przyszedł do głowy - spróbuj
> wyładować ręcznie moduł, potem uśpij sprzęt, potem obudź. A potem załaduj
> moduł z parametrem enable=1 (ewentualnie enable=true, jeśli pierwsze zgłosi

to samo, nic to, suspend to ram zostaje, jako coś sprawdzonego na
szyfrowanych laptopach, pracownik ma się zająć pracą a nie słuchaniem
mp3 ;-) (szkoda, mi chodziło tylko o to żeby laptop piszczał kiedy
zmienia się pojemnosc baterii, ale pcspkr to samo robi, zadne upgrejdy
biosa, szukanie w google nic ... eh, v2060 to jednak zabawka)

nie marudze,
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba