hostap i WPA

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 20 Wrz 2006, 14:50:29 CEST

Czy komuś udało się ustawić hostap z WPA dla klientów WinXP?

lspci:
> 00:13.0 Ethernet controller: Atheros Communications, Inc. AR5005G 802.11abg NIC (rev 01)
> 00:14.0 Ethernet controller: Atheros Communications, Inc. AR5005G 802.11abg NIC (rev 01)

karty w WinXP (według specyfikacji obsługują przynajmniej WPA1):
D-Link DWL-650+
Jakiś rtl8180

hostapd.conf:
> bridge=br0
>
> interface=ath1
> driver=madwifi
> ctrl_interface_group=wheel
> ctrl_interface=/var/run/hostapd-ath1
> #macaddr_acl=1
> #accept_mac_file=/etc/hostap/hostapd.accept
> ssid=jpc.JULITA
> wpa=3
> wpa_psk_file=/etc/hostap/wpa_psk
> wpa_key_mgmt=WPA-PSK
> wpa_pairwise=TKIP CCMP

Jak widać mam bridge, ale działa on bez WPA i działa z WPA z kompem
WinXP z centrino i na iBooku z Airport Express.

Co sprawdzałem:
1. wpa=1 lub 0 w hostapd.conf
2. różne eapy i takie tam dla kompatybilności z WinXP w hostapd.conf

Czy to może być wina kart? Jeśli tak, to dlaczego się chwalą WPA w
Readme? Co z WPA vs. WPA2? Na Macu chodzi jako WPA2, ale wpa=3 powinno
chyba włączyć obie i negocjować?