Globetrotter 3G+

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Sob, 30 Wrz 2006, 14:58:17 CEST

Witajcie :)

 Zastanawiam się jak odpalić to cudo na laptopie z PLD.

Ok najpierw identyfikacja sprzętu. Ponieważ mam numer seryjny ZN, to
według znalezionej dokumentacji jest to opcja 3G+ .

Z tego co rozumiem potrzebuję do tego modułu do jądra które przychodzą w
paczce nozomi. Spec korzysta ze starych sterowników, ale po poprawieniu
na nowsze buduje się bez problemu.

Kiedyś, jak bawiłem się tym modemem - po załadowaniu "jakiegoś" modułu,
świeciła się tylko czerwona dioda mrygając raz na jakiś czas. Nie wiem
niestety ani co to za moduł ani w jaki sposób mrygało.

Teraz nic się nie dzieje. Jedynie  mam No Service / Searching:

Według opisu "3 Sygnalizacja LED"
http://www.bez-kabli.pl/ftopic990.html

:)

Moduł zbudowany, załadowany. Teraz wypadałoby odpalić to urządzenie. Nie
bardzo wiem z jakiej przyczyny modem miałby być rozpoznawany jako
/dev/ttyS0 lub /dev/ttyS1, ale taka mają inni ;) chociaż chciałbym
wiedzieć skąd to się bierze.

Dalej wrzucam pliki konfiguracyjne (ze strony
http://www.vipera.pl/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=6&id=18&Itemid=35)
i odpalam pppd call nazwa opcji. W sumie teraz nie pamiętam co wypisuje
na sysloga, ale generalnie nic ciekawego ;) .

Nie mam pojęcia co pomijam. Może jakiś hint?