Re: przeinstalowanie systemu i zachowanie funkcjonalności

krakusiok w gmail.com krakusiok w gmail.com
Nie, 1 Kwi 2007, 01:02:33 CEST

tzn tak jeśli hcodzi o uruchomione usługi to jest dhcp (adresy MAC sa na
sztywno z IP ) , jest uruchomiony NAT , archiwizacja logów jest za pomoca
iptrafa (nie ma czegoś lepszego do tego zadania - wyspecjalizowanego że  tak
powiem )