Re: przeinstalowanie systemu i zachowanie funkcjonalności

krakusiok w gmail.com krakusiok w gmail.com
Nie, 1 Kwi 2007, 05:36:24 CEST

>  , archiwizacja logów jest za pomoca iptrafa (nie ma czegoś lepszego
>
> ke? iptraf do logów?

no tak to jest tu zrobione  dokładnie wygląda to tak (tak to wygląda w
htop'ie)
`- /usr/sbin/iptraf -L ścieżka_do_pliku_logu -i interfejs -B

co w takim razie można by tu uzyć do zapisu logów
uzywane jest to dlatego bo ładnie to wyglada a mianowicie tak
Sun Apr 1 00:00:02 2007; UDP; eth1; 1200 bytes; from 62.xxx.xxx.xx to
192.xxx.xxx. ; fragment

PS. Odpowiadaj proszę pod treścią i cytuj przedpiścę