Rescue, dyski IDE jako sdX

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 3 Kwi 2007, 13:10:04 CEST

On Tue, 3 Apr 2007, Paweł Kośka wrote:

> Instaluje PLD z nowego RescueCD, pewnie wiadome jest że na tym rescue dyski
> IDE są widoczne jako /dev/sdX Tak więc idąc za ciosem chciałem zrobić by
> właśnie w systemie było tak widoczne. Prawie dobrze, ale nie potrafię tego
> zrobić.

Właśnie - można zapytać jakie są przyczyny takiego właśnie zachowania? Bo
trochę mnie zmroziło, gdy musiałem kombinować na ratowanym systemie i
zamiast hda/b/d miałem sda/b/d - a do dyspozycji miałem jeden reboot, bo
remote hands musiały czmychnąć do domu... Szczęśliwie wszystko poszło OK ale
pierwsze wrażenie było nieciekawe.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"