Rescue i reiserfs

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Śro, 4 Kwi 2007, 14:55:46 CEST

Witam

Nie do końca wiem czy to ta lista, ale w końcu to PLD.

Po pierwsze pytanie- dlaczego w najnowszym rescue nie ma reiserfsprogs?
Wolałem nie ryzykować naprawy partycji reiserfs fsck.reiser4... może
niesłusznie- nie wiem. W poprzednim był i do reisera4 i do zwykłego.

Problem.

Wydaje mi się, że to jądro starszego resue. Chodzi o to, że przy dużej
partycji (około 50G) przy sprawdzaniu fsck.reiserfs z opcją
--rebuil-tree, kernel  co chwila wyłapywał paniki. Pomogło odpalenie
swapa, ale i tak wylatywał co chwilę. Na najnowszym nie sprawdzałem, bo
jak zaznaczyłem nie bardzo miałem czym. Dodam, że system się odbudował
(choć nastraszył tymi panikami), więc plus dla fs. :D

Z innej paczki:

Przy instalacji pojawiały mi się błędy niezgodności md5. Na wszelki
wypadek potem przeinstalowałem (--reinstall) jeszcze raz, ale czy to
problem fs, czy raczej sprzętu. Ciężko mi jednak uwierzyć w zbiorową
awarię dysku sata i ata w jednej maszynie.

Tomasz Woźniak

Amatorzy zbudowali Arkę Noego- profesjonaliści Tytanika.