Usługa ALSA driver nie jest uruchomiona.

Rafal rawoki w gmail.com
Pią, 6 Kwi 2007, 04:01:16 CEST

On Fri, 06 Apr 2007 03:41:57 +0200, Marek Guevara Braun
<marek.guevara w atm.com.pl> wrote:

> [...]
>
> Pewnie alsaconf źle rozpoznaje kartę - spróbuj wziąć konfigurację do
> Twojej karty ze strony projektu ALSA i ręcznie zrobić wpisy w
> /etc/modprobe/conf.
>
> Marek
>
> PS. A jaka karta?

Już wpisywałem do /etc/modprobe.conf i nie działa.
A kartę mam zintegrowaną VIA AC`97 Audio Controller
A Alsa, chyba ją dobrze rozpoznaje, bo próbuje przypisać sterownik via82xx.

--
"It`s only me"