[Th] xorg+fglrx: version mismatch

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Sob, 7 Kwi 2007, 23:27:26 CEST

On Saturday 07 of April 2007 19:45:14 Piotr Grymkowski wrote:

> a drivery fglrx obsluguje xorg 1.3? Czy tylko do 1.2? Bo z tego co mi
> sie wydawalo do xorg 7.2 nazewnictwo bylo "normalne" - 7.* Moze od
> wersji 7.3 ma sie nazywac 1.3 ( sumie bardziej logiczne ) ;)

czyli w Th fglrx jest o kant przy aktualnych pakietach. bo wersja z ftpów z
xorg z ftpów nie gada kompletnie ze sobą (j.w.)

pytanie co z fglrx - (kiedy) będzie obsługiwał nowsze xorgi? szczególnie że to
nie jest kwestia tylko 1.3, na 1.2 też (mi) nie działa.

> chyba pozostaje ci tylko downgrade

a no tak zrobiłem, ver. 1.1 i ponownie wszystko działa ok...

pozdrawiam,
m.

--
Marcin Kurzyna, CrystalPoint Software