kompilowanie modułu na własną rękę

krakusiok w gmail.com krakusiok w gmail.com
Nie, 8 Kwi 2007, 14:36:31 CEST

Na początku dodam iż jestem początkujacym użytkownikiem i mam nadzieję że
nie zostanę brutalnie wywalony z tego forum
Mam takie pytanie zauważyłem że nie wszystkie opcje
są w iptables aktywne i w ogóle jakos mi dziwnie działa (raz modu;y ładuje
raz nie)
wiec pomyślałem ze może zrobić tak że sobie skompilować iptables z
opcjami takimi jakie bede używał od nowa i wtedy powinno wszystko byc
oki. A
w związklu z tym mam takie pytania:
- jak to
zrobić czyli poprawnie odinstalowac zachować  wcześniej oczywiście
ustawienia a potem skompilować i właczyć  (jeśli
mozna to prosę popowadzic za rączkę ;) )
- jak sprawdzić ze ip tables jest modułem a nie jest wkompilowana w jądro
(tak poza tym to które rozwiązanie jest lepsze)