Soft RAID, pld ac ijaki kernel

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pon, 9 Kwi 2007, 20:02:43 CEST

hm.. wszystko jest lepsze od raisera ;)

Co do howto:
http://pl.docs.pld-linux.org/soft_raid.html
http://andrzej.dopierala.name/2007-04-09_Instalacja_linuksa_na_raid1

;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI