X11 i dwa monitory

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 09:33:01 CEST

Dnia wto 10. kwietnia 2007 20:50, Adam Mikuta napisał:

> O to ja też się podczepię do tematu. Ostatnio przybył mi zbędny
> monitor i gdzieś jeszcze leży moja stara riva tnt2 i się zastanawiałem
> czy nie pogryzie się ona z radeonem 9100. Dwa monitory to byłyby
> całkiem miłe.

Pełen luz.
Miałem już różne kombinacje.
Od trzech kart: nvidia(agp)+matrox(pci)+jakieś cudo(pci) z wyjściem TV i
podpiętych do tegoż zestawu dwu monitorów i jednego TV i różnych desktopach
na tym wszystkim, do obecnego Matroxa z dwoma wyjściami i dwoma monitorami i
xnineramą i jednym desktopem...
A jak ciężko się teraz na jeden monitor czasem przestawić...
Strasznie mało miejsca... :)
Jedno czego nie rozwiązałem jak narazie to takie drobiazgi jak nie
wyświetlanie przez mplayera na drugim ekranie żadnego wideo,
oraz problem w KDE z przyciąganiem ikon do siatki. Wszystkie ikony "spadają"
na pierwszy desktop... :/

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni
wątpliwości.(Helmut Schmidt)