PowerDNS z MySQL i administracja

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 11 Kwi 2007, 12:00:09 CEST

> Poza tym pdns to w miarę świeża produkcja i do niedawna nie potrafił
> działać samodzielnie. Ponowie swoją tezę, że dla dużej ilości domen i
> częstych zmian jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Jak nie jednym z
> najlepszych.

Pdns mnie ostatnio zawiodl przy bardzo duzej ilosci zapytan (kilka tysiecy na
minute). Choc bym nie wiem jak kombinowal z konfiguracja pdns w takim przypadku
po prostu przestawal wyrabiac i dawal timeouty. Bind natomiast pod takim
obciazeniem odpowiadal wolniej (duzo wolniej), ale caly czas odpowiadal.

M.