X11 i dwa monitory

Krzysztof Mościcki stivi w kity.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 12:04:20 CEST

Dnia 10-04-2007, wto o godzinie 23:57 +0200, Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
>
> Zaraz, ale czy mowa o kilku kartach graficznych czy też o jednej karcie z
> wyjściami DVI i DSUB? Bo jak dotąd - ani razu nie udało mi się doprowadzić
> do tego, by karta (GeForce 6600 GT) równocześnie wyświetlała różne obrazy na
> obu (nie mówiąc o trzech - czyli jeszcze TV) wyjściach... Niezależnie czy
> próbowałem to osiągnąć jednym konfigiem Xów czy uruchamiając kilka
> niezależnych Xserwerów...
>
> Udało się to komuś?

Właśnie wczoraj uruchomiłem sobie na jednej karcie (GeForce 7100 GS z
DVI oraz DSUB) 2 monitory, w konfiguracji bez xineramy, tzn. 2 oddzielne
pulpity z różnymi rozdzielczościami itp, ale wspólną myszką i
klawiaturą.
Wcześniej także testowałem konfigurację z xineramą z pozytywnym
skutkiem, a konfigurację xorg.conf opierałem na konfigu wygenerowanym
przez program nvidia-settings, którym to programem wstępnie wszystko
ustawiałem (wszystko na binarnym sterowniku nvidii).
Aha, wszytko na jednym X-serwerze.

--
Pozdrawiam,
Krzysztof Mościcki