504 <Neostrada>: Helo command rejected: need fully-qualified hostname

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 18 Kwi 2007, 20:07:48 CEST

Dnia 18-04-2007, śro o godzinie 09:19 +0200, seoeo napisał(a):

> przy wysylaniu maila (pod niektore adresy) klient dostaje taki komunikat:
> 504 <Neostrada>: Helo command rejected: need fully-qualified hostname
> w main.cf jest
> myhostname = nazwa.domena.pl
>
> jaka moze byc przyczyna tego bledy?

A możesz trochę rozwinąć temat? Bo ja to rozumiem tak:
masz serwer smtp,
jeden z klientów przy próbie wysyłania dostaje wspomniany komunikat.
Krystian T.

             "errare humanum est..."