poldek zwalony?

Paweł Sokół px w inteks.com.pl
Czw, 19 Kwi 2007, 13:40:32 CEST

Rozwiązane:)
Dnia czwartek, 19 kwietnia 2007 10:25, Daniel Mróz napisał:

> Hmmmm.... Instalowałem Ac dwa dni temu i mam tego problemu.

> Strace zeznaje przy czym tak się dzieje?
taa... brak przyzwyczajenia=> strace był (jeszcze) niezainstalowany. rpm
się rozdarł o to co zawsze z __db...itd. Potem zainstalował (poldek
dalej sztywny). strace poldek pokazał, że doczytywał się indeksów
pld..., ale moją uwagę zwrócił brak katalogu $HOME/.poldek_cache. Z
roota odpalony poldek poszedł dobrze (w root miał .poldek-cache -
pozostałość po instalacji z chroot). Wizyta w /etc/poldek/poldek.conf
i:

# Cache directory for downloaded files. NOTE: that parent directory of
cachedir
# must exists.
#cachedir = $HOME/.poldek-cache

po odkomentowaniu ostatniej linii poldek odpalony z usera rozdarł się o
brak katalogu (zresztą słusznie) po czym padł tak jak opisałem w
pierwszym mailu (moim zdaniem niesłusznie ...), a po założeniu katalogu
poszedł bez problemu.

1. Kiedyś chyba zakomentowana linijka "cachedir = ...." oznaczała
ustawienie domyślne, a teraz istnieje obowiązek jej odkomentownia?

2. Czy poldek już na początku tej historii nie mógłby napisać wyraźniej
co mu dolega?
(pytania tu zadawane są oczywiście retoryczne, ale adres podany do
zgłaszania bugów poldka ... jest martwy).

Pozdrowienia
Paweł