AC vs TH

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Sob, 21 Kwi 2007, 09:57:42 CEST

Dnia czwartek, 19 kwietnia 2007, Michał Panasiewicz napisał:
> bzdura
> niedawno zrobilem upgrade AC do TH, da sie ładnie (co nie oznacza ze nie
> bedzie drobnych problemow)
>
> warto zrobic backup etc, miec pod reka (chroot) builder th, po zmianie
> source zrobic testowy upgrade xorg-metapackage rpm* poldek* cups*
> STLport* kernel*  zobaczyc co zglasza bledy, dobudowac na builderze i
> zapuscic upgrade.
>
> niektore pliki w etc zmienily swoje miejsce np. /etc/X11/gdm na /etc/gdm

eh.. Michał zobacz, że to tylko trochę mniej czynności do wykonania.

Chodzi mi o to, że kto chce - niech sobie upgraduje z Ac do Th bo są do tego
narzędzia. W mojej opinii lepiej zainstalować system od nowa - przy upgradzie
może się zdażyć, że jakieś paczki z Ac zostaną, przy nowej instalacji tak się
nie stanie :)

Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,
--
Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com