Małe urządzenia i linuks

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Sob, 21 Kwi 2007, 21:38:29 CEST

Dnia sobota, 21 kwietnia 2007, Daniel Dawid Majewski napisał:
> Przecież można sobie przekompilować Linux (np. PLD) na procesory ARM,
> istnieją również specjalne dystrybucje...
> Polecam : http://www.arm.linux.org.uk/

Czyli taki arm-linuksik ma normalnie powłokę itp itd? :D
Jeszcze chciałbym się dowiedzieć, jak się bootuje takiego linuksa w ARMie,
pytałem kolegę ale on nie był pewien, mówił, że niby się instaluje jakiegoś
tam mini OS'a i z niego ładuje linuksa. Mi się taka metoda wydaje podejrzana
ale nie wiem - czy ktoś wie czy to jest łatwe zbootować linuksa podłączonego
do ARMa na USBsticku  (bo taki miałem plan na to pld ;) )?
Ywentualnie mógłby być na karcie SD ale wydaje mi się, że łatwiej zmusić pld
do ruszania z usb niż z karty sd.

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka