vservers i poldek-cache

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 22 Kwi 2007, 00:36:58 CEST

Dnia 21-04-2007, sob o godzinie 23:52 +0200, Artur Flinta napisał(a):

> [aflinta w warp ~]$ cat /etc/poldek/poldek.conf |grep keep
> #keep downloads = no
>
> Ta opcja nie pomoże?

No tak... okazało się, że miałem tylko w jednym ustawione na yes, a że w
cache'u są pakiety więc się zasugerowałem, że przecież nie usuwa to
powinno być ok. Po twoim mailu na szybko odkomentowałem w pozostałych
dwóch i już miałem pisać, że nie pomogło, ale jeszcze raz zerknąłem i
pozmieniałem "no" na "yes" i teraz działa jak chciałem :) Dzięki
Krystian T.

             "errare humanum est..."