[Th] vmware-serwer - kto mi naplótł bzdur że nie ruszy???

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 22 Kwi 2007, 13:53:46 CEST

Witam

Kto to twierdził że vmware-server nie rusza na Th?

Właśnie sobie dzisiaj przerobiłem mojego Ac na Th, zainstalowałem
vmware-server (fakt, kilka problemów miał ale po paru słowach perswazji
ruszył) i cieszę się windowsikiem :)

Taka moje prowizorka prowizorka (w lib/modules/sources):

a) v vmmon-only/include/compat_kernel.h
podmienić _syscall1(int, cośtamdalejniepamiętamboskasowałem) na
_syscall1(int, ...)

b) w vmnet-only poprawić wszystkie CHECKSUM_HW na CHECKSUM_PARTIAL
albo w źródłach kernela w /include/linux/skbuff.h wstawić:

#define CHECKSUM_PARTIAL CHECKSUM_HW

W sumie to ostatnie możnaby dodać do naszego kernela... ale z tym
syscallem i tak trzeba źródła vmware edytować :(

ethanak