[Th] vmware-serwer - kto mi naplótł bzdur że nie ruszy???

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 22 Kwi 2007, 18:48:55 CEST

On 2007-04-22 14:00, Artur Flinta wrote:

> No to teraz nic nie stoi na przeszkodzie byś przygotował speca tak by
> działał i budował poprawny pakiet, najlepiej z kernelem Th gdzie nie ma
> rozróżnienia UP/SMP :)

A dlaczego ja? Może jest parę innych osób co się lepiej na tym zna?

Ja tylko stwierdziłem że da się odpalić vmware mino że ktoś
_autorytatywnie_ stwierdził że się nie da.

Jeśli ja się zajmę specem do vmware to wyjdzie z tego taki sam gniot jak
aktualny spec do espeaka - koszerny, z autocośtamem, i peeldowaty jak
jasna cholera, z tą jedną mało znaczącą wadą że zbudowany espeak robi
wszystko oprócz syntezy mowy.

Nie, dziękuję. Niech każdy robi co potrafi.

ethanak