drugi monitor 'sieciowy' [bylo X11 i dwa monitory]

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 25 Kwi 2007, 08:59:30 CEST

Witam,

poniewaz watek podobny, chcialbym sie podlaczyc:

moze nieco glupi mam pomysl,
ale chcialbym druga polowe ekranu/pulpitu widziec na kompie
podlaczonym przez siec.

Praktyczne zastosowanie: ja mam laptopa i kumpel ma laptopa.
Chcielibysmy polaczyc te dwa monitory, zeby ogladac filmy na panoramie :)

Cos w rodzaju wspoldzielonego pulpitu przez VNC
(u mnie jedna polowa, u niego druga),
tylko nie wiem za bardzo jak sie do tego zabrac...

Chyba ze ktos zna inny sposob na synchroniczne wyswietlanie
dwu polowek filmu na roznych maszynach (jakis *cast? )

Lukasz