Małe urządzenia i linuks

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Śro, 25 Kwi 2007, 19:17:16 CEST

Krystian Tomczyk wrote:
> IMO najprościej na karcie CF i przejściówka do ide, któreś z
> proponowanych urządzeń miały kontroler ide...

Może kupcie Router WiFi Linksysa z Linuksem, a do tego małą płytkę pod
RSa (bo RS jest w tym routerze dostępny o ile pamiętam) do kontaktu ze
światem. Linux jest, co prawda okrojony, ale da się pobawić, a na pewno
większy niż na EtherNutcie. ;]

Nie wiem na ile to jest świetny pomysł, ale sam myślałem o czymś takim
kiedyś i ciekawy jestem jak by to mogło działać. :-)

--
regards,
Jakub Piotr Cłapa