quagga

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Pią, 27 Kwi 2007, 20:55:15 CEST

On Fri, Apr 27, 2007 at 02:58:00PM +0200, Przemysław Backiel wrote:

> mam jeszcze takie pytanko..
>
> edytuje sobie pliczek normalnie (nie config via vty)
> jak "zmusic" quage to odczytania nowego konfiga bez jej restartu ?
używać vtysh ;)

[undefine w bgprouter ~]$ rpm -q quagga
quagga-0.98.6-3
[undefine w karolinrtr ~]$ rpm -q quagga
quagga-0.98.5-1

i brak zauważonych problemów ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI