Czy problem z PAM i SSH dla kerneli 2.4.x zostanie naprawiony??

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Nie, 29 Kwi 2007, 16:25:32 CEST

On Sun, Apr 29, 2007 at 12:53:30PM +0200, Michal Abramowicz wrote:

> Przyślij poprawkę a napewno tak.

Nie wiem jaką masz konfigurację ale:

1) był sobie laptop na 2.6. wmiarę aktualny (pakiety sprzed podpisywania)
2) dołożyłem 2.4.

ssh user w ipek, hasło, działa:
$uname -a
Linux PLD 2.4.34-1 #1 Wed Mar 28 21:48:08 CEST 2007 i686 Pentium_III_(Coppermine) unknown PLD Linux

pakiety zainstalowane na laptopie, -> rpm -qa |sort
http://abram.eu.org/rpm-qa_sort.txt

dla ułatwienia, bez numerków, wykonaj se podobne poleceni, potem diff -u
i szukaj czego nie masz, rpm -qa --queryformat "%{NAME}\n"|sort
http://abram.eu.org/rpm-qa_NAME_sort.txt

Śmiem twierdzić, że jak narazie twój przypadek jest odosobniony.
NIKT inny oprócz ciebie nie ma takiego problemu.
Szanse na sprawdzenie z ready/main z ftpów na dzień _dzisiejszy_ mam
dopiero jutro/środa jak se laptopa zaktualizuje ;-) na dobrym łączu.

pozdrawiam

ps: nie wymuszaj w nagłówku maila replay-to: twój dres. bo ostatnio
odpowiedziałeś prywatnie do mnie, gdzie maile ;-) niezainteresowane
by default trafiają do /dev/null, odpisz na liste jak masz coś do
napisania.

ps1: proponuję Tobie na nowo gdzies zainstalować pld. najpierw na 2.6.
potem dołożyć 2.4

zresztą, /me jest inny, pld działa mi wszędzie i od zawsze ;-)

pozdrawiam
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org